SALA DE CONFERINTA


Oamenii de afaceri sunt o categorie importantă a clienţilor noştri. De aceea Hotelul SEVEN le acordă o atenţie deosebită şi vine în întâmpinarea nevoilor acestora, fiind locul perfect pentru organizarea unor evenimente şi activităţi specifice:

  • Lansări de servicii şi produse
  • Mese rotunde
  • Conferinţe de presă
  • Şedinţe Conferinţe
  • Seminarii
  • Diverse prezentări şi promoţii

Facilităţi pentru conferinţe:

  • Conexiune permanentă la Internet
  • Videoproiector
  • E-mail acces
  • Flip chart
  • Ecran de proiecţie
  • Fotocopiere alb-negru

Sala de conferinţe SEVEN dispune de 25 de locuri in aranjament sală de consiliu. În funcţie de necesităţile DVS aranjamentul poate fi modificat.

In funcţie de evenimentul solicitat, preţul de închiriere al echipamentelor este negociabil.

In cadrul pachetelor de conferinţă putem asigura coffe break sau dejun pentru participanţi.