Slide 1
Slide 1

Sală de Conferintă

Oamenii de afaceri sunt o categorie importantă a clienţilor noştri. De aceea Hotelul SEVEN le acordă o atenţie deosebită şi vine în întâmpinarea nevoilor acestora, fiind locul perfect pentru organizarea unor evenimente şi activităţi specifice:

  • Acces Internet
  • Conferinţe de presă
  • Seminarii
  • Mese rotunde
  • Şedinţe Conferinţe
  • Diverse prezentări şi promoţii
  • Lansări de servicii şi produse

Sala de conferinţe SEVEN dispune de 25 de locuri in aranjament sală de consiliu. În funcţie de necesităţile DVS aranjamentul poate fi modificat.

Facilităţi pentru conferinţe:

  • Conexiune permanentă la Internet
  • E-mail acces
  • Ecran de proiecţie
  • Videoproiector
  • Flip chart
  • Fotocopiere alb-negru
  • Fax

In funcţie de evenimentul solicitat, preţul de închiriere al echipamentelor este negociabil.

In cadrul pachetelor de conferinţă putem asigura coffe break sau dejun pentru participanţi.